Πρόκειται για ένα κείμενο που αναλύει με απλό τρόπο τις έννοιες τις διεπιστημονικότητας και της δια-επιστημονικότητας. Η σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα καλείται να ανταποκριθεί σε σύνθετες κοινωνικές, περιβαλλοντικές και πολιτισμικές προκλήσεις. Η παραδοσιακή διάκριση των μαθημάτων και των επιστημονικών πεδίων αποδεικνύεται ανεπαρκής μπροστά στην ανάγκη για ολιστική, βιωματική και κοινωνικά υπεύθυνη μάθηση. Στο πλαίσιο αυτό, οι έννοιες της διεπιστημονικότητας και της δια-επιστημονικότητας αποκτούν ιδιαίτερη σημασία. Παράλληλα, πολιτικές όπως τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και οι Δράσεις Ενεργού Πολίτη επιχειρούν να ενσωματώσουν αυτές τις αρχές στην ελληνική σχολική τάξη. Κεντρικός πυλώνας αυτής της μετατόπισης είναι η Έρευνα Δράση, ως μέσο αναστοχαστικής και συμμετοχικής εκπαιδευτικής καινοτομίας.
Ετικέτες
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Το 2008 στα τεύχη 41 και 42 του περιοδικού ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ασκήσαμε κριτική στον όρο διαθεματικότητα που είχε εισαχθεί από την τότε η...
-
Τόσο στη διάρκεια της ψήφισης του νέου νόμου της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας με τον βαρύγδουπο τίτλο: "Αναβάθμιση του σχολείου, εν...
-
Είναι κοινός τόπος πως η Έρευνα-δράση είναι μέθοδος έρευνας ιδιαίτερα χρήσιμη για τους εκπαιδευτικούς της πράξης, αφού προσφέρεται για την ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου