Τόσο στη διάρκεια της ψήφισης του νέου νόμου της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας με τον βαρύγδουπο τίτλο: "Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις", όσο και μετά την ψήφισή του, φούντωσαν οι αντιπαραθέσεις και οι αντιδράσεις της αντιπολίτευσης και των εκπαιδευτικών για τις αλλαγές που προωθούνται στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης. Καθώς υλοποιούνται σταδιακά επιμέρους διατάξεις του νόμου έχει σήμερα διαμορφωθεί μια νέα κατάσταση. Πιστοί στις βασικές αρχές της ολιστικής παιδαγωγικής, η οποία πρεσβεύει την αμφισημαντότητα των καταστάσεων, θεωρούμε ότι αναδύονται νέες προκλήσεις και δυνατότητες, ανάμεσα σ' αυτές είναι και η ανάγκη για μια νέα στρατηγική. Για περισσότερα δες:
Ετικέτες
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Τόσο στη διάρκεια της ψήφισης του νέου νόμου της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας με τον βαρύγδουπο τίτλο: "Αναβάθμιση του σχολείου, εν...
-
Το 2008 στα τεύχη 41 και 42 του περιοδικού ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ασκήσαμε κριτική στον όρο διαθεματικότητα που είχε εισαχθεί από την τότε η...
-
Το 1995 ο θεσμός της μετεκπαίδευσης με το ν.2327/95 εντάχθηκε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έκτοτε ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου