Τα τελευταία χρόνια ο λόγος περί «Πειραματικών», Προτύπων Σχολείων και Αριστείας επανέρχεται συχνά πυκνά στη δημόσια συζήτηση, χωρίς ωστόσο να αποσαφηνίζονται οι έννοιες. Μια από τις βασικές αρχές της θεωρίας του χάους είναι η ευαίσθητη εξάρτηση της κίνησης από τις αρχικές συνθήκες. Η αρχή αυτή βρίσκει εφαρμογή σε όλους τους τομείς του επιστητού και τούτο φυσικά ισχύει και στις έννοιες τις οποίες ορίζουμε, νοηματοδοτούμε και χρησιμοποιούμε. Οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας σχετικοποίουν τις παραπάνω έννοιες και τις προσαρμόζουν, κάθε φορά, στην δική τους οπτική δικαιώνοντας τη θέση ότι οι έννοιες «ορίζονται πάντα από εκείνον που κάνει κουμάντο ». Είναι όμως έτσι, ή χρειάζεται να είμαστε περισσότερο προσεκτικοί με τη νοηματοδότηση και τη χρήση αυτών των εννοιών; Για περισσότερα δες:
Ετικέτες
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Τόσο στη διάρκεια της ψήφισης του νέου νόμου της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας με τον βαρύγδουπο τίτλο: "Αναβάθμιση του σχολείου, εν...
-
Το 2008 στα τεύχη 41 και 42 του περιοδικού ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ασκήσαμε κριτική στον όρο διαθεματικότητα που είχε εισαχθεί από την τότε η...
-
Το 1995 ο θεσμός της μετεκπαίδευσης με το ν.2327/95 εντάχθηκε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έκτοτε ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου